Browsing by Author

Filtros

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


 
Orden
Showing results 222 to 241 of 492< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015-07-08Inglés para el turismoRáez-Padilla, Juan; García-Morillas, Pablo; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-06-27INNOVATIVE APPROACHES IN TH TEACHING OF ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE (TEFL)Bueno-González, Antonio; Martos-Sánchez, Manuela; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-10-07Integración de la lengua y la cultura en el aula de lengua extranjeraCaballero-Aceituno, Yolanda; García-Hermoso, Francisca-L.; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-06-19INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE ACQUISITION THROUGH NEW MEDIA IN L2 EDUCATIONMéndez-García, Mª-del-Carmen; Rama-Galán, Rosa-María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-10-08Interculturality and English teachingLuque-Agulló, Gloria; Arsenal-Muñoz, Marta; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11INTERCULTURALITY IN THE EFL B2 COURSEBOOKS USED IN OFFICIAL SCHOOLS OF LANGUAGES IN THE VALENCIAN COMMUNITYMéndez García, María del Carmen; Moya Romero, Ángel; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016Interculturality in the English as a Foreign Language ClassroomDíez-Bedmar, María-Belén; Cuadros-Puertas, María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-07-13“Internal and external factors affecting foreign language learning (English). A group studyRáez-Padilla, Juan; Ferradas-Belda, Pilar; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-05-31Internal Factors in the Teaching of English as a Foreign Language (TEFL) in Secondary EducationBueno-González, Antonio; Lara-Carrillo, Lorena; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-10-08Intervención educativa en Educación Infantil para la enseñanza de inglés a niños con TDAHAlmagro-Esteban, Ana; Simón-Estrada, Pablo; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-11-10INTO THE WOODSLópez-Peláez-Casellas, Jesús; Viedma-Blancas, María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-11-20Introducción de los hábitos saludables en el aula a través del método AICLE y la GamificaciónOrrequia-Barea, Aroa; Santano-Cobo, José-M; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-06INTRODUCING GENDER STEREOTYPES IN THE EFL CLASSROOMGuijarro-Ojeda, Juan-Ramón; Corral-Sánchez, Yolanda; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-06-17INTRODUCING LITERATURE IN THE ENGLISH CLASSROOM: A DIDACTIC APPROACH TO SIR GAWAIN AND THE GREEN KNIGHTOlivares-Merino, Eugenio-Manuel; Escabias-Cervera, Cristina; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-06-17INTRODUCTION OF THE ENGLISH CULTURE IN CLASSROOM: ANGLICIZE YOURSELF!Espinola-Rosillo, Mª-del-Carmen; León-Pérez, Antonio-Jesús; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2014-08-29“Jack and the Beanstalk”: modelo de Actuación para el Desarrollo de las Destrezas del Inglés como Lengua Extranjera en el Aula de 2º de Primaria.Olivares-Merino, Julio-Ángel; Mata-Ordoñez, Anabel; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-07JHUMPA LAHIRI'S THE NAMESAKE: A REFLECTION ON MULTICULTURALISMGarcía-Ramírez, Paula; Nieto-Sanchez, Ester-Isabel; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-07-25Joseph Campbell’s “hero’s journey” and its applicability to Sir Gawain and the Green KnightOlivares-Merino, Eugenio; Rosales-Zafra, Manuel; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016King Arthur in the EFL classroom: the case of CSE in AndalusiaCasas-Pedrosa, Antonio-Vicente; Rascón-Barranco, Laura; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-06LANGUAGE, GENDER AND ADVERTISING: IS A PICTURE WORTH A THOUSAND WORDS? FEMALE ROLE PORTRAYALS IN ADVERTISINGDÍAZ-PÉREZ, FRANCISCO-JAVIER; AGULLÓ-PASTOR, CELIA; Universidad de Jaén. Filología Inglesa