Browsing by Author

Filtros

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


 
Orden
Showing results 244 to 263 of 486< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-06-25Let's hook on reading!Olivares-Merino, Julio-Ángel; Delgado-Pamos, María-Del-Mar; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-07-16Linguistic Ambiguity as a Resource for HumourNieto-García, Jesús-M.; Robles-Gámez, María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-10Linguistic Ambiguity: An OverviewRáez-Padilla, Juan; González-Expósito, Sheila; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-08Linguistic representation in Of Mice and MenDíaz-Pérez, Francisco-Javier; Sánchez-Fernández, Isabel-María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-09Lingüística Aplicada a la enseñanza del inglés: destrezas comunicativas (comprensión oral, expresión oral, comprensión escrita y expresión escrita)Bueno-González, Antonio; Robles-López, Carlos; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-09Lingüística aplicada a la enseñanza del inglés: El uso de los Graded Readers en Educación PrimariaFuentes-Martínez, Raquel; Martínez-Franco, Beatriz; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-10-09La literatura como recurso didáctico: “Hansel y Gretel” en el aula de inglés.Sánchez-Calle, María-Pilar; Chicón-López, Nieves-María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-07-28Literatura en conciertoOlivares Merino, Eugenio; Cano García, Rosel; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-11-19La Literatura Juvenil y los Estudios Culturales en el Aula de PrimariaGarcía-Ramírez, Paula; Macho-Cobo, Noemí; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-05-24LITERATURE AS A DIDACTIC RESOURCE FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN SECONDARY EDUCATION: A TEACHING PROJECT BASED ON FRANKENSTEINZunino-Garrido, María-de-la-Cinta; Rodríguez-Tudela, María-Ángeles; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-07-16Literature as an Interpretation: The adaptations of Wuthering Heights.García-Ramírez, Paula; Aguilera-López, María-Belen; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-05-26Literature in the EFL classroom: Suzanne Collins’ The Hunger Games and EthicsOlivares-Merino, Eugenio-Manuel; Torres-Pulido, Nerea; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-05-26LITERATURE IN THE ENGLISH CLASSROOM: READING AND WATCHING THE LORD OF THE RINGSLuque-Agulló, Gloria; Pavan, Daniela; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-20lmproving the development of language learning: the case of CLILVILLODRES-MORENO, ANTONIO; Jiménez-Jiménez, María-José; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-10Londres como destino turísticoOrtega Cebreros, Ana María; Ortega Ortega, Ignacio; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-10-07“LOST PASSAGE TO INDIA” A PROPOSAL OF EDUCATIONAL ESCAPE ROOM FOR TEFLDíez-Bedmar, Belén; Martínez-Robledillo, Nadia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-09El marco común europeo de referencia para las lenguas: propuesta y pilotaje de actividades Epel en Educación PrimariaDíez-Bedmar, María-Belén; Molina-de-la-Chica, Rosa-María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-08Mary Wollstonecraft: The Other Face of the Enlightened PeriodZunino-Garrido, Maria-de-la-Cinta; Leiva-Aguilera, Ana-Maria; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-07-16Masculinities in Oscar Wilde´s An Ideal HusbandLópez-Peláez-Casellas, Jesús; Delgado-Rodríguez, Almudena; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-06Material Design for Advanced English Learners. Cambridge English: Advanced. Theory and PracticeSalaberri-Ramiro, Sagrario; Porras-Wadley, Luis; Universidad de Jaén. Filología Inglesa