Browsing by Author

Filtros

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


 
Orden
Showing results 94 to 113 of 492< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016-06-09Clil materials design for teaching Roman history and culture in secondary educaction: The Corpus CástuloDíez-Bedmar, Mª-Belén; Sánchez-Herrera, Mª-Mar; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-06CLIL: A LESSON PLANGuijarro-Ojeda, Juan-Ramón; Hernández-Ramírez, Adelia-Asunción; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-06-27CLIL: Designing a Didactic Unit for the Social SciencesSánchez-Calle, María-Pilar; Martin-Riaza, Blanca; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-11-10CLIL: DESIGNING A SCIENCE LESSONOrtega-Cebreros, Ana-María; Tena-Partido, Guadalupe-de-Consolación; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-06CLIL: The Role of Teachers and Their PerspectiveAlcaráz-Sintes, Alejandro; Martín-Riaza, Blanca; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-06-25Cognates: Historical Explanation and Didactic ImplicationsAlcaraz Sintes, Alejandro; Chica Castro, Jesús; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-04Cognitive Neuroscience Applied to the Teaching of English as a Second LanguageLuque-Agulló, Gloria; Mendoza-Fernández, Verónica; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-06COHESION DEVICES IN STUDENTS’ COMPOSITIONS THROUGH A THEMATIC BLOGAnaya-Moix, Vanessa; Murcia-Barrera, Julie-Constanza; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-11-07COLOR SCIENCE, THE COLOR NAMING DEBATE, AND CORPUS LINGUISTICS IN F. SCOTT FITZGERALD´S THE GREAT GATSBYSánchez-Calle, Pilar; Blackmore, Dawn; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-07-20Comparación de la Educación Especial en España y en el Reino UnidoAlcaraz-Sintes, Alejandro; Moral-Armenteros, Almudena; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-09Computer-aided Error Analysis of learner language at CEFR A2 levelDíez-Bedmar, María-Belén; Malko, Ina; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-07-08Comunicación intercultural: el caso de China en las relaciones internacionalesRáez-Padilla, Juan; Venzalá-Campaña, María-Pilar; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-10-09CONNECTING CULTURES THROUGH THE USE OF ICT IN THE ENGLISH CLASSROOMRascón-Moreno, Diego; Teva-Badillo, Ana; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-05-26Content and Language Integrated Learning (CLIL) and the use of technology in Secondary EducationBueno-González, Antonio; Nicás-Malo, María-de-los-Ángeles; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-13Contrasting L1 and L2 AcquisitionLuque-Agulló, Gloria; Troyano-Rosales, Celia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-07-03CONTRIBUTING TO THE CLIL CHARACTERISATION CONTROVERSY: A CASE STUDY IN ARAGONPÉREZ-CAÑADO, MARÍA-LUISA; PIQUERAS-ROMERO, MARÍA-DEL-CARMEN; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-07-03Coping with foreign language anxiety in oral tasksNieto-García, Jesús-M.; Lozano-Campos, Diego; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2018-05-22Cómo afrontar la lectura de textos literarios en lengua inglesa en el aula de educación primaria.García-Ramírez, Paola; Anguita-Romero, Juan; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-02-13Cómo enseñar Inglés a niños con sospecha de Hiperactividad en Educación InfantilLópez-Toquero, María-José; Palomo-Díaz, Marta; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2014-06-30Creación y diseño de actividades para desarrollar la destreza de "speaking" para el 3º ciclo de primariaLópez-Toquero, María-José; González-Muñoz, Guadalupe; Universidad de Jaén. Filología Inglesa