Browsing by Author

Filtros

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


 
Orden
Showing results 153 to 172 of 411< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-06-20Facing Mathematics in a different way in a CLIL classRizo-Rodríguez, Alfonso; Sajuán-Gabina, Rodrigo; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-09Factors affecting second language learning: a study on internal and external variablesMéndez-García, María-del-Carmen; Guzmán-Rodríguez, Julia-Vanesa; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-05-23Feminism and misogyny in Jane Austen's Emma. Woman and gender roles.LÓPEZ-PELÁEZ-CASELLAS, Jesús; CANO-ALBERO, ALBA-DEL-ROSARIO; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-05-24FFoinll odwe iMnágs Ctelure s towards a Communicative Environment: Introducing Sherlock Holmes in the EFL ClassroomZunino-Garrido, María-de-la-Cinta; Salmerón-González-Serna, Andrés; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-08Fortune, Fate and Destiny in Shakespeare’s Romeo and JulietDemetriou-Demetriou, Eroulla; Salvador-Ortega, Antonia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016Fostering positive transfer and preventing interference in the teaching of English as a foreign languageBueno-González, Antonio; Guerrero-Simón, Raquel; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016Fostering Values in the EFL Classroom by means of TV CartoonsZunino-Garrido, María-de-la-Cinta; Hidalgo-Alcalá, Francisca; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-07-16Frankenstein: from the novel to the film and analysis of the different points of view. Music and actors.García-García, Luciano; Del-Moral-Pérez, Francisco-J.; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-09-18From bilingualism to total linguistic immersion and CLILLuque-Agulló, Gloria; Buendía-Campos, María del Carmen; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-07-27From children's books to children's films: cultural adaptationGarcía García, Luciano; Arboledas Merino, Marina; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-05-22El funcionamiento del AICLE en contextos monolingües: Un estudio comparativo entre España e ItaliaPerez-Cañado, Luisa; Molina-Martos, Concepción; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-10GAMES RECIPE KIT: (AN INTEGRATED SKILL APPROACH) FOR ENGLISH PRIMARY TEACHERSMadrid-Fernández, Daniel; Martín-Gascón, Elena; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2018-11-09Gamificación del aula para la enseñanza de una lengua extranjeraLópez-Toquero, María-José; Lendínez-Monzó, Fátima; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-06GAMIFICATION AS A TOOL TO ENHANCE MOTIVATION AND PARTICIPATION TOWARDS WRITING SKILLSValverde-Jiménez, Beatriz; Moreno-Jíménez, Mercedes; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-20General Outlooks on Communicative Language TeachingFuentes-Martínez, Raquel; García-Guerrero, Patricia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-07-04Graded stories in the EFL classroom for language skills developmentLópez-Peláez-Casellas, Jesús; Tejero-Gómez, Beatriz; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016Growing readers: The use of reader response in the English classrommRáez-Padilla, Juan; Fernández-Sanz, Virginia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-07-28History of Ireland: Since the 12th century to the Process of PeaceGarcía García, Luciano; Jiménez LLavero, Ángela; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-06How do digital games influence Foreign Language Learning nowadays?Rascón-Moreno, Diego; Jiménez-Molina, Silvia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-08How does language affect our world view?Alcaraz-Sinter, Alejandro; Herrera-Cárdenas, María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa