Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/11706
Title: “LOST PASSAGE TO INDIA” A PROPOSAL OF EDUCATIONAL ESCAPE ROOM FOR TEFL
Authors: Martínez-Robledillo, Nadia
metadata.dc.contributor.advisor: Díez-Bedmar, Belén
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Abstract: [ES]El presente Trabajo Fin de Máster pretende ofrecer una propuesta educativa innovadora y creativa para tratar aspectos culturales en la clase de ILE. El principal objetivo es mejorar las competencias y destrezas de los estudiantes así como desarrollar su conciencia intercultural. “Lost passage to India” es una sala de escape educativa que trata aspectos culturales de la India usando un enfoque ecléctico, dirigida a estudiantes de primero de Bachillerato. PALABRAS CLAVE: enfoque ecléctico, salas de escape educativas, cultura, competencias y destrezas
[EN]The present dissertation aims at providing an innovative and creative educational proposal to deal with cultural aspects in the EFL classroom. The main goal is to improve students' competences and skills and to develop their intercultural awareness. “Lost passage to India” is an educational escape which deals with cultural aspects of India using an eclectic approach, and it is addressed to students of first year of Non- Compulsory Secondary Education. KEYWORDS: eclectic approach, educational escape rooms, culture, competences and skills
Keywords: Lengua extranjera (inglés)
Issue Date: 7-Oct-2019
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Máster Univer. Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas

Files in This Item:

NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados



This item is protected by original copyright