Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/2220
Title: Efficient Reading and Effective Writing in the Context of EAP Teaching – An Intensive 3-Week Pre-sessional Course
Authors: Salter-Iglesias, Andrés-Xosé
metadata.dc.contributor.advisor: Rascón-Moreno, Diego
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Abstract: [ES] El trabajo se centra en la naturaleza de la enseñanza del inglés para fines académicos y los principales desafíos asociados a este tipo de docencia. El punto de partida es un análisis del inglés para fines académicos como disciplina, la investigación realizada en el campo y la evolución metodológica reciente con el objetivo de elaborar un proyecto docente centrado en el desarrollo de las destrezas de comprensión y expresión escritas.
[EN] This final project revolves around the nature of English for Academic Purposes (EAP) teaching and the challenges associated thereto. We will begin by analysing what EAP is, the research conducted in the field and the methodological evolution in the last few years. We will then attempt to create a course plan with specific focus on the development of the reading and writing skills.
Issue Date: 4-Nov-2015
Appears in Collections:Máster Univer. Lingüística aplicada a la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1415Asalter_FP (2).pdf965,46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright