Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/4958
Title: Garantía de los bienes de consumo y servicio posventa
Authors: López Cortes, María
metadata.dc.contributor.advisor: Villanueva Lupión, Carmen
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Derecho Civil, Derecho Financiero y Tributario
Abstract: El presente trabajo tiene por objeto analizar la materia relativa a la Garantía de los Bienes de Consumo y Servicios posventa. Abordaremos la necesidad de que los consumidores se encuentren conformes con el contrato según lo pactado, y de que, en caso de existir falta de conformidad, el vendedor se haga responsable de la misma, satisfaciendo así los intereses de los consumidores.
This work aims to go into detail about the subject relative to Guarantee of consumer goods and after-sales services. We’ll deal with the need of consumer’s conformity with the contract, as pacted, and in case of lack of conformity, the seller will have to take responsibility, satisfying this way consumer’s interests.
Issue Date: Jun-2015
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Derecho

Files in This Item:

NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados



This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.