Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : https://hdl.handle.net/10953.1/6495
Titre: GAMIFICATION AS A TOOL TO ENHANCE MOTIVATION AND PARTICIPATION TOWARDS WRITING SKILLS
Auteur(s): Moreno-Jíménez, Mercedes
metadata.dc.contributor.advisor: Valverde-Jiménez, Beatriz
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Résumé: [ES] Este trabajo de investigación estudia los efectos que tiene la gamificación en cuanto a la motivación y la participación de los estudiantes de educación secundaria cuando tienen que enfrentarse a la expresión escrita.
[EN] The present research looks for the effect that gamification has in terms of motivation and participation towards writing skills in a Secondary Education class.
Mots-clés: Teaching English as a foreing language (module 4)
Date de publication: 6-nov-2017
Editeur: Jaén: Universidad de Jaén
Collection(s) :Máster Univer. Online en English Studies (OMiES)/ Estudios Ingleses

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Moreno Jimenez Mercedes.pdf1,22 MBAdobe PDFMiniature
Voir/Ouvrir


Ce document est protégé par copyright


Ce document est autorisé sous une licence de type Licence Creative Commons
Creative Commons