Skip navigation
TAUJA: Repositorio de Trabajos Académicos de la Universidad de Jaén
español
English
français
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
français
English
español
My TAUJA
Receive email
updates
Edit Profile
Browsing by
Author
Filtros
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Go!
Orden
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Update
Showing results 390 to 409 of 595
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2017-07-11
QUALITY OVER QUANTITY: A DIACHRONIC APPROACH TO THE INFLUENCE OF OLD NORSE ON THE ENGLISH LANGUAGE
Alcaráz-Sintes, Alejandro
;
Damas-Quiles, Rafael
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-10
“El Quijote” como medio de aproximación a la literatura en el alumnado de primaria
Demetriou-Demetriou, Eroulla
;
Merino-Guerrero, Elena
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-10
R.L. Stevensons' Treasure Island and the Bildungsroman
López-Peláez-Casellas, Jesús
;
Chica-Lendínez, Julia
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-07
Race relations in America: A comparative analysis of Harper Lee's 'To Kili a Mockingbird' (1960) and 'Go Seta Watchman' (2015)
Pérez-Porras, Ana
;
Martos-Armentero, María-Teresa
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-11-20
La radio del deporte
Olivares-Merino, Julio-Á.
;
Pancorbo-Moral, Sergio
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-07-09
Rage and Gender: The Invisibility of Black Women and How they Fought It
Pascual-Soler, Nieves
;
Olaso-Espi, Carla
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-10-06
RAISING AWARENESS: AN APPROACH TO GLOBAL ISSUES IN THE CLASSROOM
García-Ramírez, Paula
;
Peiró-Peiró, Antonio
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-01-07
Reading Promotion in English Through ICT and Game-like Activities in Secondary Education
Bueno-González, Antonio
;
Alba-González, Beatriz
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-10
READING STRATEGIES AND TOOLS FOR DEVELOPING READING SKILLS AT UNIVERSITY WITH LOW ENGLISH LEVEL STUDENTS
Anaya-Moix, Vanessa
;
Rivas, María-Cecilia
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-05-25
READING STRATEGIES FOR STUDENTS OF ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE
Molina-Navarrete, Francisca
;
Juárez-Sola, Antonia
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016
Reading strategies used by begginers in L2
Anaya, Vanessa
;
Adarme, Yuli-Andrea
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-05-24
Realia: Approach to Culture in the Clasroom
López-Peláez-Casellas, Jesús
;
Ramírez-Beltán, Beatriz-Pilar
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-01-08
Reality and appearance A look at the dark side of Cairo: Literature and Cinema
Ruiz-Moreno, Rosa-M.
;
Ortega Moreno, Lydia
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-01-08
Reality and appearance A look at the dark side of Cairo: Literature and Cinema
Ruiz Moreno, Rosa-M.
;
Ortega Moreno, Lydia
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2014-10-21
Recursos educativos para la enseñanza de inglés a personas con discapacidad auditiva
López-Toquero, María-José
;
Lara-Gutiérrez, Jesús
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2014-06-27
Recursos para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Canciones y las TIC
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Martínez-Cano, Carolina
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-10-07
Reflexiones preliminares sobre la enseñanza del inglés en Educación Primaria. Propuesta de la unidad didáctica “Ingenious inventions”
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Sagra-Tornero, María-Teresa
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-04
REFORMING LANGUAGE TEACHING AND LEARNING: STRATEGIC LEARNING AND ASSESSMENT THROUGH THE EUROPEAN LANGUAGE PORTFOLIO
Pearse-Hughes, Stephen
;
ESPAÑA-PÉREZ, CRISTINA
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-01-08
Religious Symbolism in The Chronicles of Narnia by C. S. Lewis
Zunino-Garrido, Cinta
;
Mariscal-Bermejo, Carmen
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-30
RESEARCING INTO TASK-BASED TEACHING: A TRIP TO LONDON
Méndez-García, María-Carmen
;
Alonso-Hernández, María-Ángeles
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa