Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/12535
Title: POLÍTICAS PÚBLICAS AUDIOVISUALES. EL CONSEJO AUDIOVISUAL DE ANDALUCÍA COMO INSTRUMENTO DE RACIONALIZACIÓN
Authors: ORTEGA OLID, CARLOS FRANCISCO
metadata.dc.contributor.advisor: ORTEGA RUÍZ, MANUELA
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Derecho Público y Derecho Privado Especial
Abstract: Este trabajo de fin de grado consiste en un análisis minucioso del Consejo Audiovisual de Andalucía. Analizando sus funciones, organismos dentro de él, publicaciones e influencia en los medios de comunicación de la Comunidad Autónoma de Andalucía. Además de analizar toda su evolución y la de los propios medios de comunicación a lo largo del tiempo. This final work consists of a thorough analysis of the Audiovisual Council of Andalusia. Analysing its functions, bodies within it, publications and influence on the media of the Autonomous Community of Andalusia. In addition to analyzing all its evolution and that of the media itself over time.
Issue Date: May-2020
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Gestión y Administración Pública

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_POLTICAS_PBLICAS_AUDIOVISUALES.pdf1,24 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.