Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/2225
Title: In search of a possible approach to improving student
Authors: Gamarro-Gutiérrez, Patricia
metadata.dc.contributor.advisor: Molina-Navarrete, Francisca
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Abstract: [ES] El objetivo de este estudio es la expresión escrita en inglés de los estudiantes de tercer año de la Educación Secundaria Obligatoria. Se indentificó un problema con respecto a la expresión escrita en las redacciones de los estudiantes y en las respuestas de las pruebas de compresión. Con el fin de mejorar el nivel bajo de competencia en escritura de los estudiantes, hemos decidido implementar dos métodos de escritura diferentes, enfoque bassado en el producto y el proceso en dos clases diferentes. Tras el estudio, la evaluación de los resultados dio lugar a la aplicación de otro método, el enfoque ecléctico.
[EN] The focus of this study is on the writting competence of students in third year of Compulsory Secondary Education. We identified a problem with regard to students writing competence in students compositions and answers in reading comprehension test. In order to improve the weak writing competence of the students, we decided to implement two different writing approaches, product and process approach in two different classes. After the study, evaluation of the outcomes of the study resulted in the application of another approach, the eclectic approach.
Issue Date: 4-Nov-2015
Appears in Collections:Máster Univer. Lingüística aplicada a la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1415PGamarroGutierrez_ FP.pdf11,95 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright