Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/2389
Title: Helping Students with Autistic Spectrum Disorder in Foreign Classroom
Authors: Jiménez-Pérez, Cristina
metadata.dc.contributor.advisor: Garcíz-Ramírez, Paula
Abstract: [ES]He elegido enseñar inglés a niños y niñas con autismo porque trabajo con niños y alguno de ellos tiene autismo. Este tema es complejo. La gente tiende a pensar que sabe mucho sobre autismopero simplemente tienen ideas vagas sobre un tema complejo, con numerosos puntos de vista y con distintos tipos de desarrollo, dependiendo del individuo y su grado de autismo. No todos los individuos con desorden de espectro autista tiene las mismas peculiaridades.
[EN]I have chosen teaching English to childrem with autism because I work with children, and some of them have autism. This is a complex topic. People use to think that they know a lot of autism, but they only have some ideas, the most typical ones, but it is a complex topic that has many different points of view and different types of development depending on the individual with autism that the person is dealing with, because not all the people who have an autistic disorder have the same peculiarities.
Issue Date: 2016
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Máster Univer. Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFM.pdf2,57 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright