Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/2661
Title: El Marketing Mix
Authors: Cintas-López, Silvia
metadata.dc.contributor.advisor: Medina-Viruel, Miguel-Jesús
Abstract: [ES]En este trabajo fin de máster se analizarán los conceptos más importantes del marketing, así como las herramientas y principios, recorriendo su evolución histórica y analizando los elementos fundamentales que lo componen. Una vez delimitado el concepto genérico, se realizará su desarrollo en el ámbito empresarial, tanto en su faceta estratégica como operacional. Como proyección didáctica, se presentará el tema de Marketing Mix de la asignatura Economía de la Empresa para el curso de 2º de Bachillerato. En dicha Unidad Didáctica se explicará teóricamente y se pondrán en práctica los conceptos mencionados en la fundamentación epistemológica.
[EN]My end of Master’s Project will analyse the most relevant concepts, tools and principles of marketing, going through its historical evolution and studying those essential elements which are present in marketing. Once the generic concept is delimited, I will develop it in the business environment both its strategic and operational side. As didactic projection, the unit called Marketing Mix in the Business Economy subject will be presented for the second year of A level studies. Along this didactic unit we will explain it theoretically and we will put into practice those concepts previously mentioned in the epistemological basis.
Keywords: Economía
Issue Date: 2016
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Máster Univer. Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas

Files in This Item:

NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados



This item is protected by original copyright