Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/4154
Title: Enseñanza-aprendizaje de las competencias escritas en inglés
Authors: Plaza-Rodríguez, Víctor-Jesús
metadata.dc.contributor.advisor: Torre-Montes, Mª-Luisa
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Lenguas y Culturas Mediterráneas
Abstract: Este trabajo fin de grado surge por la necesidad de responder a las necesidades educativas que tienen los profesores de inglés en el aula Comenzaremos haciendo un breve recorrido por el inglés en el currículo (objetivos, competencias, contenidos, metodología, criterios de evaluación y estándares y resultados de aprendizaje evaluables). Continuaremos hablando de las habilidades lingüísticas (hablar, escuchar, leer y escribir). Estableceremos un recorrido por la historia de la metodología de enseñanza del inglés. Analizaremos las competencias de comprensión y expresión escritas para finalmente aplicar estos contenidos a una propuesta didáctica.
This End of Bachelor starts with the need to meet the educational needs that teachers have in classrooms, which are increasingly filled with teaching in English, almost the same rate in Spanish. We begin with a brief tour of the English curriculum (objectives, skills, content, methodology, evaluation criteria and standards and measurable learning outcomes). We will continue talking about the language skills (speaking, listening, reading and writing). We establish a journey through the history of English teaching methodology. We analyze comprehension skills and written expression to finally apply these contents to a didactic proposal.
Issue Date: 20-Jul-2016
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Educación Primaria (Jaén)

Files in This Item:

NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados



This item is protected by original copyright