Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/4170
Title: Propuesta didáctica para la mejora de la comprensión lectora
Authors: Serrano-Jiménez, Jiménez
metadata.dc.contributor.advisor: Martín-Romero, José-Julio
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Española
Abstract: Con la elaboración de este trabajo se realiza una aproximación al concepto de comprensión lectora y su relevancia a lo largo de la historia. Por otro lado se pretende detectar el problema existente en la comprensión lectora mediante una propuesta de mejora en la que se realizarán tareas, actividades y ejercicios. En la propuesta de intervención diseñada se lleva a cabo un análisis de la realidad del centro público en el que se lleva a cabo, metodología propuesta para llevar a cabo dichas tareas, actividades y ejercicios.
With the development of this work an approach to the concept of Reading comprehension relevance throughout history is made. On the other hand it is intented to detect the existing problema in Reading comprehension by an improvement proposal in which tasks, activities and exercises will be done. Designed in the proposed intervention is carried out an analysis of the reality of the public center in which it is carried out, methodology proposed to carry out such tasks, activities and exercises. The proposal has been developed in a classroom of third year of primary education.
Keywords: Lengua extranjera: inglés
Issue Date: 12-Jul-2016
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Educación Primaria (Jaén)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Serrano_Jimnez_Gabriel_tfg_Educacin_Primaria.pdf879,88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright