Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/4381
Title: Boutique del virgen extra S.L.U
Authors: Rodríguez-Godino, Diego-Miguel
metadata.dc.contributor.advisor: Sánchez-Andújar, Sonia-Linarejos
García-Martí, Elia
Abstract: [ES]Se pretende la creación de una empresa relacionada con la comercialización del aceite de oliva virgen extra. Para tal fin, se realiza un análisis estratégico y diferentes planes (marketing, recursos humanos y financiero). El objetivo empresarial es el de añadir valor a la hora de comercializar AOVE, crear una cultura del aceite dentro de la comunidad y poner en auge el oleoturismo como forma de ocio y cultura.
[EN]It is intended to create a company related to the marketing of extra virgin olive oil. For that end, a strategic analysis and different plans (marketing, human resources and financial) are carried out. The business objective is to add value to the hour of commercializing AOVE, create a culture of the oil within the community and to start oleoturism as form of leisure and culture.
Issue Date: 2017
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Máster Univer. Administración de Empresas (MBA)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFM RODRÍGUEZ GODINO DIEGO MANUEL.pdf2,15 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright