Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/4442
Title: Propuesta para mejorar la visibilidad en internet de una PYME: uso de web, redes sociales y técnicas de posicionamiento
Authors: Muñoz-Olivencia, María-Ángeles
metadata.dc.contributor.advisor: Porcel-Gallego, Carlos
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Informática
Abstract: [ES] A lo largo de este trabajo, estudiaremos una serie de técnicas que podrían ayudar a empresas e instituciones a mejorar su visibilidad en internet, para ello analizaremos algunos conceptos básicos, como son el posicionamiento Web, redes sociales, etc. Analizaremos los medios más usados por las empresas en internet, mostrando cómo se usan y cómo pueden sacar un mayor partido de ellos, y estudiaremos un caso real.
[EN] Throughout this dissertation, a wide range of techniques are investigated in order to help enterprises and institutions to improve their visibility on the Internet. Some basic concepts will be analysed such as web positioning, social networks and so on. Most methods used by companies on Internet will be also examined, showing how they are used and how they can obtain the best possible results from all of them. Thus, a real case will be analysed.
Issue Date: 9-Sep-2015
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Estadística y Empresa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG-Muñoz-Olivencia,Maria.pdf3,01 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.