Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/4763
Title: Procesos de enseñanza-aprendizaje de las oraciones concesivas
Authors: Castro-Blanco, Sara
metadata.dc.contributor.advisor: García-Folgado, María-José
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Española
Abstract: [ES]El objetivo principal de este trabajo consiste en analizar el problema de la alternancia modal indicativo/subjuntivo en las oraciones concesivas a partir de una revisión bibliográfica y un análisis de materiales para realizar una propuesta didáctica con el fin de facilitar el aprendiente de español como segunda lengua (L2) o lengua extranjera (LE) la correcta asimilación de las mismas.
[EN]The main objective of this essay is to analyse the problem of indicative/subjunctive modal alternation in concessive sentences from a theoretical review and observation of materials for a didactic proposal in order to facilitate to the Spanish language learner as a second language (L2) or foreign language (LE) the correct assimilation of them.
Keywords: ELE
Issue Date: 2017
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Máster Univer. Lengua Española y Literatura: Investigación y Aplicaciones Profesionales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CastroBlancoSara_TFM_1516.pdf2,03 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright