Elementos (mostrados por Fecha de envío en Descendente orden): 1 a 20 de 101

Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2017-11-06How do digital games influence Foreign Language Learning nowadays?Rascón-Moreno, Diego; Jiménez-Molina, Silvia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2018-11-02The Use of ICTs in the First Course of Compulsory Secondary Education and its impact on English Language and LearningDíez-Bedmar, María-Belén; Gallego-Carrasco, Raquel; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-10-30Using WordApp to supplement English Language classes :1st Year CSE students' opinions, attitudes and perceptionsDíez-Bedmar, María-Belén; Díaz-Pérez, Liliana; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-07Race relations in America: A comparative analysis of Harper Lee's 'To Kili a Mockingbird' (1960) and 'Go Seta Watchman' (2015)Pérez-Porras, Ana; Martos-Armentero, María-Teresa; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-09Technology and its Linguistic FunctionAlmazán-Ruiz, Encarnación; Rosa-Beltrán, Francisco-José; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-06The Creation and Usability of a Rubric to assess Speaking in BachilleratoCruz-Trapero, Joaquín-Manuel; Prieto-Paz, Silvia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-10-16The Effects of CALL on the linguistic competence of first-year secondary EFL studentsMaruenda-Bataller, Sergio; Montero-Richarte, Jessica; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-06The Relevance of Female Bonds in Toni Morrison’s The Bluest Eye and Alice Walker’s The Color PurplePascual-Soler, Nieves; Serrano-Gordo, María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-06GAMIFICATION AS A TOOL TO ENHANCE MOTIVATION AND PARTICIPATION TOWARDS WRITING SKILLSValverde-Jiménez, Beatriz; Moreno-Jíménez, Mercedes; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-02The Effect of video-calls and e-mails on Spanish pre-intermediate FL Learners’ Sociocultural CompetenceDíez-Bedmar, María-Belén; López-Vázquez, Ana; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-08Linguistic representation in Of Mice and MenDíaz-Pérez, Francisco-Javier; Sánchez-Fernández, Isabel-María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-08Musical Dramas to Improve English Speaking Skills in Spanish Secondary Education SchoolsDemetriou-Demetriou, Eroulla; González-Morales, Laura; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-08ENGLISH NEOLOGISMS IN FOOD AND DRINKRizo-Rodríguez, Alfonso; Munilla-Leyva, Patricia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-09Pronunciation and intonation patterns in EFL: a didactic proposalNieto-García, Jesús-Manuel; Ciria-López, Alba; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-07Understanding the use of Graphic Narratives through multiliteracies approach: A study of the use of Persepolis as a multimodal instrument in EFL/ESL/EL classroomOlivares-Merino, Eugenio-Manuel; Lange-Guerra, Miriam; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-03A Story Come True: An Analysis of George Orwell’s Animal Farm (1945)Sánchez-Calle, Pilar; Balbuena-Jurado, Juana; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-10Linguistic Ambiguity: An OverviewRáez-Padilla, Juan; González-Expósito, Sheila; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-09Using Audiovisual Material in Second Language Acquisition: A Methodological ApproachSánchez-Lacalle, Pilar; Zamora-Jiménez, Eva-María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-07Students' Attitude Towards lntercultural Diversity: An Andalusian Case StudyGarcía-Ramírez, Paula; Gallardo-Saborido, María-Rosario; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-08Education and languages in a globalized world. The Erasmus +Almagro-Esteban, Ana-María; Baca-Mateo, Virginia-María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa

Elementos (mostrados por Fecha de envío en Descendente orden): 1 a 20 de 101