Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/4901
Title: TEACHING MUSIC THROUGH A BILINGUAL APPROACH AT PRIMARY EDUCATION IN ANDALUSIA
Authors: Martín-Lorente, Mercedes
metadata.dc.contributor.advisor: Sánchez-Calle, Pilar
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Abstract: [ES]Este TFM consta de dos partes: 1) la revisión literaria, en la que se define bilingüismo, CLIL, la competencia comunicativa y el aprendizaje cooperativo; 2) la planificación de una unidad didáctica sobre Música, destinada al alumnado de 6º de Primaria dentro del contexto andaluz, e incluyendo criterios de evaluación, objetivos, contenidos, competencias clave, metodología y un ejemplo de unidad didáctica.
[EN]This MA Dissertation consists of two main parts: 1) the literature review, defining bilingualism, CLIL, the communicative competence and cooperative learning; 2) the planning of a didactic unit about Music, addressed to the 6th year of Primary Education within the Andalusian context, and including assessment criteria, objectives, contents, key competences, methodology and an example of a didactic unit.
Keywords: Magisterio Educación Musical
Issue Date: 7-Nov-2016
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Máster Univer. Online en English Studies (OMiES)/ Estudios Ingleses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martín-Lorente_Mercedes - TFM (OMiES).pdf1,31 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright