Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/5252
Title: Diseño y experimentación de situaciones para el aprendizaje de reglas de agrupamiento en el sistema de numeración en Educación Infantil.
Authors: Navas-Campos, Natalia
metadata.dc.contributor.advisor: Lerma-Fernández., Ana-María
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Didáctica de las Ciencias
Abstract: En el presente Trabajo de Fin de Grado, teniendo como referencia la Teoría de Situaciones Didácticas de Brousseau y la metodología constructivista, se hace una propuesta didáctica en Educación Infantil para la adquisición del conocimiento lógico matemático de agrupamientos reglados.
In this end-of-degree project, having as a reference the theory of didactic situations of Brousseau and the constructive methodology, a didactic proposal is presented in lnfantile Early Childhood Education concerning the acquisition of the logical and mathematical knowledge related to regulated groupings.
Issue Date: 22-May-2017
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Educación Infantil (Jaén)

Files in This Item:

NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados



This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.