Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/5313
Title: HACIA UNA ESCUCHA ACTIVA DEL PAISAJE SONORO
Authors: BLANCO-GONZÁLEZ, GLORIA
metadata.dc.contributor.advisor: Moreno Montoro, Maria Isabel
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
Abstract: El presente trabajo de fin de grado tiene como objetivo realizar una revisión teórica sobre el paisaje sonoro, asf como una propuesta hipotética educativa sobre él. A lo largo, se expondrán diferentes apartados donde trataremos su aproximación conceptual, su historicidad, los elementos que conforman el paisaje sonoro y una nueva propuesta artística en educación. Todo ello con la pretensión de destacar la importancia de los ambientes sonoros en la vida y el desempefl.o de nuestra actividad docente.
Toe present work of end of degree has as objective to realize a theoretical revision on the sonorous landscape, as well as a hypothetical educative proposal on it. Throughout, we will expose different sections where we approach its conceptual approach, its historicity, the elements that malee up the sound landscape and a new artistic proposal in education. Ali that with the pretension to emphasize the importance of the somids in the life and the performance of our teaching a.ctivity.
Keywords: Educación Física
Issue Date: 22-May-2017
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Educación Infantil (Jaén)

Files in This Item:

NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados



This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.