Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/5327
Title: Revisión bibliográfica sobre algunos aspectos del asesoramiento docente en Educación Primaria.
Authors: Del-Río-López, Juan-Domingo
metadata.dc.contributor.advisor: Pérez-Ferra, Miguel
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Pedagogía
Abstract: Este trabajo responde a una revisión bibliográfica acerca del asesoramiento y la formación al profesorado de Educación Primaria. En esta revisión vemos lo importante que es la formación permanente de los docentes así como que tengan un correcto y guiado asesoramiento para poder seguir respondiendo a las posibles dificultades que se planteen, o simplemente adaptarse a los avances en metodologías, recursos y acciones que se producen en el campo de la educación. Realizamos una revisión a artículos actuales donde podemos ver que piensan los asesores sobre los asesoramientos que realizan a docentes y de qué forma se están llevando hoy día estos asesoramientos, además de cómo ponerlos en práctica.
This work corresponds to a bibliography revision about the advice and formation of the Primary School Teacher. lnside this revision, we are going to see how important is permanent training for teachers as well as having a correct and guided advice to be able to give a solution to the possible difficulties that they can have, or simply, adapt to the new tendencies in methodology, resources and actions that take place in Education. We make a revision of current articles where we can see what the advisories think about the advice they do with the teachers, how this advice is making progress nowadays and how to put it into practice.
Keywords: Lenguas Extrangeras (Inglés)
Issue Date: 22-May-2017
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Educación Primaria (Jaén)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Del_Ro_Lpez_JuanDomingo_TFG_EducacinPrimaria.pdf568,3 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.