Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/5729
Title: LA FORMACIÓN DEL DOCENTE PARA ATENDER A LOS ESTUDIANTES CON DISLEXIA
Authors: Jurado-Bautista, Alberto
metadata.dc.contributor.advisor: Gutiérrez-Palma, Nicolás
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Psicología
Abstract: Este trabajo está realizado para comprobar el nivel de formación de los docentes en relación a la dislexia en una población de la comunidad de Jaén. Con ello se intenta averiguar si la actuación del profesorado y la del colegio, es la más apropiada para tratar los problemas derivados de la dislexia, e intentar aportar soluciones para mejorar la actuación de los profesores.
This work is carried out to verify the level of teacher training in relation to dyslexia in a population of the community of Jaén. This will try to find out if the performance of teachers and the school, is the most appropriate to try the problems derived from dyslexia, and try to provide solutions to improve the performance of teachers.
Issue Date: 4-Jul-2017
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Educación Primaria (Jaén)

Files in This Item:

NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados



This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.