Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/6418
Title: Plan de Marketing de un club deportivo
Authors: Blanco Peralbo, Ainara
metadata.dc.contributor.advisor: Barreda Tarrazona, Raquel
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Organización de Empresas, Marketing y Sociología
Abstract: [ES] La realización de un Plan de Marketing correspondiente a un centro deportivo con 5 pistas de pádel cubiertas climatizadas y actividades deportivas varias (sala de musculación y sala de ciclo-indoor), localizado en la provincia de Jaén. Se decide realizar este Plan de Marketing debido al gran mercado generado por el pádel, sobre todo en la comunidad andaluza. La finalidad es obtener las conclusiones oportunas para ver la viabilidad del proyecto en todos sus ámbitos con cada una de las fases y etapas del mismo.
[EN] The realization of a Marketing Plan corresponding to a sports center with 5 paddle tennis courts and several sports activities (training room and cycle-indoor room), located in the province of Jaén. It was decided to carry out this Marketing Plan due to the large market generated by the paddle, especially in the Andalusian community. The purpose is to obtain the appropriate conclusions to see the feasibility of the project in all its areas with each of the phases and stages of it.
Issue Date: Jun-2017
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Administración y Dirección de Empresas

Files in This Item:

NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados



This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.