Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/6520
Title: How do digital games influence Foreign Language Learning nowadays?
Authors: Jiménez-Molina, Silvia
metadata.dc.contributor.advisor: Rascón-Moreno, Diego
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Abstract: [ES] Esta propuesta de Trabajo de Fin de Máster tiene como objetivo averiguar cuáles son los efectos reales de la inclusión de las TIC, y especialmente de los juegos digitales, en una clase de inglés de 3º de la Enseñanza Secundaria Obligatoria (ESO). Para conseguirlo hemos implementado diferentes metodologías que usan estos recursos digitales en diferentes grados con el propósito de que una comparación sea posible.
[EN] This Master’s dissertation proposal is aimed to find out what the real effects of the inclusion of ICT, and especially digital games, are in a 3rd year Compulsory Secondary Education (CSE) English classroom. To fulfill it, we have implemented different methodologies which use these digital resources in different degrees so that a comparison may be possible.
Keywords: Estudios ingleses
Issue Date: 6-Nov-2017
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Máster Univer. Online en English Studies (OMiES)/ Estudios Ingleses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jimenez Molina Silvia.pdf2,07 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright