Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/6710
Title: Factores clave de la fidelización de clientes dentro del sector del aceite de oliva.
Authors: Pérez Molina, Genma
metadata.dc.contributor.advisor: Aranda Ogáyar, Manuel
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Organización de Empresas, Marketing y Sociología
Abstract: [ES]Estudio de investigación utilizando como herramienta el método delphi. Tras varias encuestas a expertos se llega a la conclusión cuales son los factores más importantes para el sector del aceite de oliva.
[EN]Delphi-method based researching study. through several surveys made to experts, a conclusion on the most important areas for the olive oil sector is achieved
Issue Date: May-2017
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Administración y Dirección de Empresas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_FINAL.pdf1,05 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.