Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/6932
Title: Marketing en redes sociales: el caso Jaén Paraíso Interior Fútbol Sala
Authors: Llavero Amate, Laura
metadata.dc.contributor.advisor: Murgado Armenteros, Eva María
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Organización de Empresas, Marketing y Sociología
Abstract: [ES] El presente trabaj o anali za el uso de las Redes Sociales por parte de las entidades depo11ivas, centrándose en el club Jaén Paraíso Inte rior Fútbol Sala. Para ello, se ha realizado una investigación documental basada en la revisión de la literatura sobre marketing digi tal, Social Media y marketing deportivo. También se ha llevado a cabo una investigación empírica de naturaleza cualitativa y cuantitativa.
[EN] This report discusses the use of social networks by sports organizations, focusing on the Jaén Paraíso Interior Fútbol Sala team. For this purpose, a documentary research has been based on the review of the literature about digital marketing, social media and sports marketing. An empirical investigation of qualitati ve and quantitative nature
Issue Date: 23-Jun-2016
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Administración y Dirección de Empresas

Files in This Item:

NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados



This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.