Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/2190
Title: CLIL in Andalusia: Study on teachers’ view
Authors: Pérez-Crespo, María del Mar
metadata.dc.contributor.advisor: Méndez-García, María del Carmen
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Abstract: La implementacion de programas de Aprendizaje Integrado de Contenido y Lengua Extranjera (AICLE) en educación ha provocado algunos cambios en el curriculum. En este trabajo se presenta un estudio que examina la opinión de los profesores sobre el programa AICLE desde un punto de vista general así como algunas características específicas como las asignaturas impartidas en programas AICLE, los alumnos, los profesores, los materiales disponibles y los idiomas del programa. Los datos se han obtenido a través de una encuesta dirigida a los profesores que imparten docencia en programas AICLE de educación secundaria de la provincia de Jaén.
The implementation of CLIL programmes in education has introduced some changes into the curriculum. This study on Content and Language Integrated Learning (CLIL) analyses teachers’ view of CLIL programmes from a general perspective and also more specific features such as the subjects taught through CLIL, students, teachers, available materials and languages of the programme. The data were obtained throughout a survey addressed to CLIL secondary schoolteachers of the province of Jaén.
Keywords: Lingüística aplicada
Issue Date: 14-Jul-2015
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
metadata.dc.rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Grado en Estudios Ingleses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prez_Crespo_MMar__TFG_Estudios_Ingleses.pdf1,45 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright