Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/2221
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRascón-Moreno, Diego-
dc.contributor.authorFitzell, Rebecca-
dc.contributor.otherUniversidad de Jaén. Filología Inglesaes_ES
dc.date.accessioned2015-11-04T12:30:14Z-
dc.date.available2015-11-04T12:30:14Z-
dc.date.issued2015-11-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10953.1/2221-
dc.description.abstract[ES] Este Proyecto Final abordará el tema de los profesores de inglés nativos y no nativos, resaltando las fortalezas y debilidades que se les consideran según cinco grupos de personas y respondiendo a la pregunta: “¿No crees que hay sitio para ambos tipos de profesores en una academia de inglés?”es_ES
dc.description.abstract[EN] This Final Project will address the topic of native English-speaking teachers and non-native English-speaking teachers, highlighting their claimed strengths and weaknesses according to five groups of people and answering the question of: “Don’t you think there is space for both respective teachers in a private English-language school?”es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subject.classification5701.11es_ES
dc.subject.otherEnseñanza de lenguases_ES
dc.subject.otherTeaching of languageses_ES
dc.titleNESTs and NNESTs: Is there are place for both in private educational organisations?es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.audience.mediatorUniversidad de Jaén. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educaciónes_ES
Appears in Collections:Máster Univer. Lingüística aplicada a la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1415RFitzell_Memoria_ProyectoFinal.pdf749,33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright