Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953.1/4868
Title: | CLIL ANDALUSIA AND IN THE COMMUNITY OF MADRID: A COMPARATIVE OF ANALYSIS OF THE STAKEHOLDER PERSPECTIVES |
Authors: | Martín-Lorente, Sonsoles |
metadata.dc.contributor.advisor: | Pérez-Cañado, María-Luisa |
metadata.dc.contributor.other: | Universidad de Jaén. Filología Inglesa |
Abstract: | [ES]Este TFM consta de dos partes: a) Revisión de la literatura, en la que se describe la implantación del bilingüismo en España, diferenciando las comunidades bilingües de las monolingües y finalmente centrándose en las comunidades de Andalucía y Madrid; b) un estudio comparando las perspectivas de alumnado, profesorado y padres/madres sobre los programas bilingües de sus comunidades, Andalucía y Madrid, respectivamente. [EN]This end of Master’s dissertation consists of two parts: a) Literature review, which describes the implementation of bilingualism in Spain, differentiating between bilingual and monolingual communities and finally focusing on the communities of Andalusia and Madrid; B) a study comparing the perspectives of students, teachers and parents on the bilingual programmes of their communities, Andalusia and Madrid, respectively. |
Keywords: | Lingüística aplicada a la enseñanza del inglés como lengua extranjera |
Issue Date: | 31-Jan-2017 |
Publisher: | Jaén: Universidad de Jaén |
metadata.dc.rights: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | Máster Universitario en Online en English Studies (OMiES)/ Estudios Ingleses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Martin-Lorente_Sonsoles - TFM (OMiES).pdf | 3,3 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
This item is protected by original copyright |
This item is licensed under a Creative Commons License