Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/4868
Title: CLIL ANDALUSIA AND IN THE COMMUNITY OF MADRID: A COMPARATIVE OF ANALYSIS OF THE STAKEHOLDER PERSPECTIVES
Authors: Martín-Lorente, Sonsoles
metadata.dc.contributor.advisor: Pérez-Cañado, María-Luisa
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Abstract: [ES]Este TFM consta de dos partes: a) Revisión de la literatura, en la que se describe la implantación del bilingüismo en España, diferenciando las comunidades bilingües de las monolingües y finalmente centrándose en las comunidades de Andalucía y Madrid; b) un estudio comparando las perspectivas de alumnado, profesorado y padres/madres sobre los programas bilingües de sus comunidades, Andalucía y Madrid, respectivamente.
[EN]This end of Master’s dissertation consists of two parts: a) Literature review, which describes the implementation of bilingualism in Spain, differentiating between bilingual and monolingual communities and finally focusing on the communities of Andalusia and Madrid; B) a study comparing the perspectives of students, teachers and parents on the bilingual programmes of their communities, Andalusia and Madrid, respectively.
Keywords: Lingüística aplicada a la enseñanza del inglés como lengua extranjera
Issue Date: 31-Jan-2017
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
metadata.dc.rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Máster Universitario en Online en English Studies (OMiES)/ Estudios Ingleses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martin-Lorente_Sonsoles - TFM (OMiES).pdf3,3 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright