Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/4997
Title: TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE IN SECONDARY EDUCATION WITH A SPECIAL EMPHASIS ON ATTENTION TO DIVERSITY
Authors: López-Herrera, Sergio
metadata.dc.contributor.advisor: Bueno-González, Antonio
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Abstract: Este proyecto versa sobre la enseñanza de la lengua inglesa como lengua extranjera en Educación Secundaria con un énfasis especial en la atención a la diversidad. El tema principal surge de la idea de aportar una nueva visión al campo de investigación de las necesidades educativas especiales en educación dentro del sistema educativo en los ámbitos de la comunicación, la enseñanza, la integración y la mezcla de culturas en general, pero en particular en el contexto de la Educación Secundaria en España.
This project deals with the teaching of English as a foreign language in Secondary Education with a special emphasis on attention to diversity. The main topic comes up from the idea of contributing a new vision to the research field of special needs in education within the educational system in terms of communication, teaching, integration and the mixing of cultures in general, but in particular in the context of Secondary Education in Spain.
Keywords: Inglés
Issue Date: 24-May-2017
Appears in Collections:Máster Univer. Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas

Files in This Item:

NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados



This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.