Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/6495
Title: GAMIFICATION AS A TOOL TO ENHANCE MOTIVATION AND PARTICIPATION TOWARDS WRITING SKILLS
Authors: Moreno-Jíménez, Mercedes
metadata.dc.contributor.advisor: Valverde-Jiménez, Beatriz
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Abstract: [ES] Este trabajo de investigación estudia los efectos que tiene la gamificación en cuanto a la motivación y la participación de los estudiantes de educación secundaria cuando tienen que enfrentarse a la expresión escrita.
[EN] The present research looks for the effect that gamification has in terms of motivation and participation towards writing skills in a Secondary Education class.
Keywords: Teaching English as a foreing language (module 4)
Issue Date: 6-Nov-2017
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
metadata.dc.rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Máster Universitario en Online en English Studies (OMiES)/ Estudios Ingleses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moreno Jimenez Mercedes.pdf1,22 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright