Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/6630
Title: Análisis estratégico de la empresa Guillermo García Muñoz SL
Authors: López Basterrechea, Elisa
metadata.dc.contributor.advisor: Mesa Jiménez, Antonio
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Organización de Empresas, Marketing y Sociología
Abstract: [ES]Se trata de un análisis empresarial acerca de la sociedad Guillermo García Muñoz S.L, diversificada hacia el sector agrícola. Se hace un análisis completo de la empresa y su entorno para que la estrategia formulada sea de una forma efectiva.
[EN]The work that will be explained below presents a strategic analysis of the company Guillermo García Muñoz S.L, diversified to the agricultural sector. It is necessary to carry out a full analysis of the company and its environment so that the strategy is formulated in an effective way.
Issue Date: Jun-2017
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
metadata.dc.rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Grado en Administración y Dirección de Empresas

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