Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/6710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAranda Ogáyar, Manuel-
dc.contributor.authorPérez Molina, Genma-
dc.contributor.otherUniversidad de Jaén. Organización de Empresas, Marketing y Sociologíaes_ES
dc.date.accessioned2018-03-07T09:32:59Z-
dc.date.available2018-03-07T09:32:59Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10953.1/6710-
dc.description.abstract[ES]Estudio de investigación utilizando como herramienta el método delphi. Tras varias encuestas a expertos se llega a la conclusión cuales son los factores más importantes para el sector del aceite de oliva.es_ES
dc.description.abstract[EN]Delphi-method based researching study. through several surveys made to experts, a conclusion on the most important areas for the olive oil sector is achievedes_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherJaén: Universidad de Jaénes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subject.classification5311.06es_ES
dc.subject.otherestudio de mercadoses_ES
dc.subject.othermarket studieses_ES
dc.titleFactores clave de la fidelización de clientes dentro del sector del aceite de oliva.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.audience.mediatorUniversidad de Jaén. Facultad de Ciencias Sociales y Jurídicases_ES
Appears in Collections:Grado en Administración y Dirección de Empresas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG_FINAL.pdf1,05 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.