Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953.1/6727
Title: | Estrategias de crecimiento de covap |
Authors: | Roldán Rodríguez, Antonio |
metadata.dc.contributor.advisor: | Ruiz Jiménez, Mª Carmen |
metadata.dc.contributor.other: | Universidad de Jaén. Organización de Empresas, Marketing y Sociología |
Abstract: | [ES]
En este trabajo, vamos a estudiar la evolución que ha tenido la cooperativa COVAP en el mercado nacional y extranjero desde su inicio hasta la actualidad, centrándonos en identificar las modalidades y direcciones de crecimiento más relevantes En caso del mercado en territorio español, lo analizaremos a través de cada industria (láctea, alimentación animal y cárnica); para el caso de la internacionalización, además de ver el modo de entrada y algunas razones para este proceso, nos centraremos en los países de destino de sus productos. [EN] In this work, we are going to study the evolution of the COVAP cooperative in the domestic and foreign market from its inception to the most up-to-date data. In case of market in Spanish territory, we will analyze through each industry (dairy, animal feed and meat); in the case of internationalization, in addition to seeing the mode of entry and the reasons for this process, we will focus on the destination countries of their products. |
Issue Date: | May-2017 |
Publisher: | Jaén: Universidad de Jaén |
metadata.dc.rights: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | Grado en Administración y Dirección de Empresas |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TFG_Antonio_Roldn_Rodrguez.pdf | 1,08 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.