Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/6750
Title: Desarrollo del Sistema de Satisfacción al Cliente. Caso: Marketing Digital (DAPDA)
Authors: Wang, Shali
metadata.dc.contributor.advisor: Torres Ruiz, Francisco José
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Organización de Empresas, Marketing y Sociología
Abstract: [ES]A través de este estudio pretendemos hacer un análisis sobre cómo se da servicios en una compañía de Marketing Digital (DAPDA) afecta directamente en la satisfacción del cliente, e influir a su vez en el crecimiento y desarrollo del negocio.
[EN]Through this study we intend to do an analysis about how services are provided in a Digital Marketing Company (DAPDA) directly affects customer satisfaction, and influence in turn the growth and development of the business.
Issue Date: Oct-2016
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Administración y Dirección de Empresas

Files in This Item:

NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados



This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.