Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/7100
Title: Tratamiento y la imagen de la provincia de Jaén en la publicidad en lengua inglesa
Authors: Rodríguez Sánchez, Antonio Manuel
metadata.dc.contributor.advisor: López Toquero, María José
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Abstract: [ES]En este trabajo nos centramos en el turismo anglosajón y en el tratamiento e imagen de Jaén en la publicidad de lengua inglesa. Se realizará una localización de la provincia y explicación de los factores de la actividad turística seguida de las tendencias del turismo en la actualidad y de los atractivos turísticos que ofrece la provincia. Por otro lado se llevará a cabo un análisis de la imagen de Jaén dentro del territorio nacional, así como un estudio de perfil del turista nacional con el fin de evitar errores a la hora de realizarlo para el turismo anglosajón. Toda esta información es utilizada para comprender y analizar las acciones de promoción y marketing realizadas en territorio británico, reputación de Jaén, primera impresión, expectativas del turista e indicadores de satisfacción, obteniendo una serie de conclusiones y propuestas de mejora con el fin de mejorar la actividad turística en la provincia.
[EN]In the present work we will focus on English Tourism, on the treatment and image of Jaén in the English advertising. We will locate the province and we will explain the factors of the tourism activity, straight of the actual tourism tendencies and the most attractive places that the province offers. Then we will analyze the image of Jaén inside Spain and evaluate an Spanish tourist profile with the purpose of avoiding mistakes when we will do that outside the country border. A very important aspect is the study of the English-Speaking tourism consequences and the development of a profile of them. All this information, is very important to understand and analyze the actions of promotion and marketing that English-Speaker has about Jaen, the first impression, what they expect and the most important indication that has influence on their satisfaction, getting some conclusions to improve the tourism in Jaén.
Issue Date: Feb-2017
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Turismo



This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.