Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/7957
Title: FACTORES CLAVE DE LA FIDELIZACIÓN DE CLIENTES DENTRO DEL SECTOR DEL ACEITE DE OLIVA.
Authors: PÉREZ MOLINA, GENMA
metadata.dc.contributor.advisor: ARANDA OGÁYAR, MANUEL
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Organización de Empresas, Marketing y Sociología
Abstract: [ES] ESTUDIO DE INVESTIGACIÓN UTILIZANDO COMO HERRAMIENTA EL MÉTODO DELPHI. TRAS VARIAS ENCUESTAS A EXPERTOS SE LLEGA A LA CONCLUSIÓN CUALES SON LOS FACTORES MÁS IMPORTANTES PARA EL SECTOR DEL ACEITE DE OLIVA.
[EN] DELPHI-METHOD BASED RESEARCHING STUDY. THROUGH SEVERAL SURVEYS MADE TO EXPERTS, A CONCLUSION ON THE MOST IMPORTANT AREAS FOR THE OLIVE OIL SECTOR IS ACHIEVED
Issue Date: Sep-2017
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
metadata.dc.rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Grado en Administración y Dirección de Empresas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFG__gpm.pdf1,04 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.