Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953.1/8091
Title: | El otoño: Unidad Didáctica a través de las Inteligencias Múltiples. |
Authors: | Alcaide-Cuesta, Rocio |
metadata.dc.contributor.advisor: | Pérez-Ferra, Miguel |
metadata.dc.contributor.other: | Universidad de Jaén. Pedagogía |
Abstract: | La propuesta que se expone a continuación, trata de desarrollar las inteligencias múltiples
y enseñar el otoño en Educación Infantil a partir de una Unidad Didáctica. Esta propuesta
se agrupa en torno a tres aspectos: definición y estructura de una Unidad Didáctica, la
importancia de la enseñanza del otoño a lo largo de la infancia y por qué se deben trabajar
las inteligencias múltiples. Estos aspectos son abordados desde el paradigma
hermenéutico y el modelo socioconstructivista The proposal exposed below, aims to develop multiple intelligences and teach autumm in early childhood Education from a teaching unit. This proposal is grouped concerning three aspects: definition and estructure of a teaching unit, the importance of teaching autumm along the childhood and why multiple intelligences should be employed. These aspects are addressed from hermeneutical paradigm and the socio-constructivist model. |
Issue Date: | 14-May-2018 |
Publisher: | Jaén: Universidad de Jaén |
metadata.dc.rights: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | Grado en Educación Infantil (Jaén) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
EL_OTOO_UNIDAD_DIDACTICA_A_TRAVES_DE_LAS_INTELIGENCIAS_MULTIPLES._ROCIO_ALCAIDE_CUESTA.pdf | 1,79 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.