Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/8147
Title: INTERVENCIÓN ASISTIDA CON ANIMALES EN ALUMNADO CON T.E.A.
Authors: García-Zamorano, Isabel-Mª
metadata.dc.contributor.advisor: Cerezo-Rusillo, Mª Teresa
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Psicología
Abstract: Este Trabajo Fin de Grado se centra en la creación de una propuesta de intervención basada en la Intervención Asistida con Animales, en concreto, con perros. La propuesta se plantea para conseguir la mejora de habilidades sociales de un alumno que presenta Trastorno del Espectro Autista. Mediante esta intervención, se pretende establecer una propuesta flexible que permita la modificación y mejora de la intervención con nuevas técnicas metodológicas, dependiendo, en todo momento, de la evolución del alumno
This Final Degree Project focuses on the creation of an intervention proposal based on Animal Assisted Intervention, specifically, with dogs. The proposal is proposed to improve the social skills of a student with Autism Spectrum Disorder. Through this intervention, we intend to establish a flexible proposal that allows modification and improvement of the intervention with new methodological techniques, depending, at all times, on the evolution of the student
Issue Date: 17-May-2018
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
metadata.dc.rights: info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Appears in Collections:Grado en Educación Infantil (Jaén)

Files in This Item:

NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados



This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.