Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953.1/8147
Title: | INTERVENCIÓN ASISTIDA CON ANIMALES EN ALUMNADO CON T.E.A. |
Authors: | García-Zamorano, Isabel-Mª |
metadata.dc.contributor.advisor: | Cerezo-Rusillo, Mª Teresa |
metadata.dc.contributor.other: | Universidad de Jaén. Psicología |
Abstract: | Este Trabajo Fin de Grado se centra en la creación de una propuesta de intervención basada
en la Intervención Asistida con Animales, en concreto, con perros. La propuesta se plantea para
conseguir la mejora de habilidades sociales de un alumno que presenta Trastorno del Espectro
Autista. Mediante esta intervención, se pretende establecer una propuesta flexible que permita la
modificación y mejora de la intervención con nuevas técnicas metodológicas, dependiendo, en
todo momento, de la evolución del alumno This Final Degree Project focuses on the creation of an intervention proposal based on Animal Assisted Intervention, specifically, with dogs. The proposal is proposed to improve the social skills of a student with Autism Spectrum Disorder. Through this intervention, we intend to establish a flexible proposal that allows modification and improvement of the intervention with new methodological techniques, depending, at all times, on the evolution of the student |
Issue Date: | 17-May-2018 |
Publisher: | Jaén: Universidad de Jaén |
metadata.dc.rights: | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess |
Appears in Collections: | Grado en Educación Infantil (Jaén) |
Files in This Item:
NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados
This item is protected by original copyright |
Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.