Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953.1/8180
Title: | ¿Aprendemos Inglés? ¡Mejor Jugando! |
Authors: | Molinero-Cuadros, Esther |
metadata.dc.contributor.advisor: | Medina-Arjona, Encarnación |
metadata.dc.contributor.other: | Universidad de Jaén. Lenguas y Culturas Mediterráneas |
Abstract: | El trabajo consta de 38 páginas, en el que se habla de la importancia de aprender una lengua extranjera y
que la mejor manera de aprenderla es jugando, ya que los juegos motivan a los alumnos y estos
aumentan su capacidad de aprender.
En el trabajo se nombran a algunos autores que apoyaban esta teoría y además hay una unidad didáctica
sobre cómo se llevaría a cabo esta propuesta en el aula. The work consists of 38 pages, which speaks of the importance of learning a foreign language and that the best way to learn it is by playing, since games motivate students and these increase their ability to learn. In the paper, some authors who supported this theory are named and there is also a didactic unit on how this proposal would be carried out in the classroom. |
Issue Date: | 15-May-2018 |
Publisher: | Jaén: Universidad de Jaén |
metadata.dc.rights: | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess |
Appears in Collections: | Grado en Educación Infantil (Jaén) |
Files in This Item:
NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados
This item is protected by original copyright |
Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.