Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/8203
Title: Las TIC en las aulas de educación Infantil
Authors: Robles-Marín, Aurora
metadata.dc.contributor.advisor: Pérez-Navío, Eufrasio
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Pedagogía
Abstract: A lo largo de los últimos años se han producido un sinfín de avances en las llamadas Tecnologías de la Información y de la Comunicación, (TICs). Su incorporación a diferentes ámbitos, han jugado un decisivo papel. Por este motivo, la comunidad educativa no puede mantenerse fuera de estos cambios sociales. Como consecuencia del incremento de las TICs, los educadores han tenido y deben adaptar sus métodos de enseñanza, buscando nuevas estrategias de intervención e instrumentos de enseñanza que ayuden a nuestros niños a sacar el mayor partido a sus posibilidades
Over the last few years, there have been a host of advances in the so-called Information and Communication Technologies (ICTs). Its incorporation into different areas has played a decisive role. For this reason, the educational community can´t stay out of these social changes. As a result of the increase in ICTs, educators have had and must adapt their teaching methods, looking for new intervention strategies and teaching tools that help our children get the most out of their possibilities.
Issue Date: 22-May-2018
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Appears in Collections:Grado en Educación Infantil (Jaén)

Files in This Item:

NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados



This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.