Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953.1/8304
Title: | Cómo afrontar la lectura de textos literarios en lengua inglesa en el aula de educación primaria. |
Authors: | Anguita-Romero, Juan |
metadata.dc.contributor.advisor: | García-Ramírez, Paola |
metadata.dc.contributor.other: | Universidad de Jaén. Filología Inglesa |
Abstract: | Este trabajo está basado en el diseño de diferentes recursos en el proceso de enseñanzaaprendizaje para el aula de Educación Primaria, con el propósito de enseñar el área de lengua
extranjera (inglés) a través de la Literatura como un método motivacional para el alumnado, el cual,
intenta que como docentes, sepamos qué metodología es correcta para llevarlo a cabo, y en cuál
momento es más idóneo para utilizarse en el aula con nuestro alumnado. This work is based on the design of different resources of the teaching-learning process for Primary Education with the purpose of teaching the area of foreign language (English) through Literature as a motivational method for students, which, as teachers, we try to know which methodology is correct to carry it out, and at what time it is most suitable to be used in the classroom with our students. |
Keywords: | Lengua Extranjera (Inglés) |
Issue Date: | 22-May-2018 |
Publisher: | Jaén: Universidad de Jaén |
metadata.dc.rights: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | Grado en Educación Primaria (Jaén) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Anguita_Romero_Juan_TFG_Educacin_Primaria.pdf | 290,54 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.