Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/8304
Title: Cómo afrontar la lectura de textos literarios en lengua inglesa en el aula de educación primaria.
Authors: Anguita-Romero, Juan
metadata.dc.contributor.advisor: García-Ramírez, Paola
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Abstract: Este trabajo está basado en el diseño de diferentes recursos en el proceso de enseñanzaaprendizaje para el aula de Educación Primaria, con el propósito de enseñar el área de lengua extranjera (inglés) a través de la Literatura como un método motivacional para el alumnado, el cual, intenta que como docentes, sepamos qué metodología es correcta para llevarlo a cabo, y en cuál momento es más idóneo para utilizarse en el aula con nuestro alumnado.
This work is based on the design of different resources of the teaching-learning process for Primary Education with the purpose of teaching the area of foreign language (English) through Literature as a motivational method for students, which, as teachers, we try to know which methodology is correct to carry it out, and at what time it is most suitable to be used in the classroom with our students.
Keywords: Lengua Extranjera (Inglés)
Issue Date: 22-May-2018
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
metadata.dc.rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Grado en Educación Primaria (Jaén)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anguita_Romero_Juan_TFG_Educacin_Primaria.pdf290,54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.