Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953.1/8356
Title: | Trastorno de aprendizaje Trabajo Fin de Grado no verbal: criterios de diagnóstico e intervención psicoeducativa |
Authors: | Casado-Algaba, María del Rosario |
metadata.dc.contributor.advisor: | Cerezo-Rusillo, Mª Teresa |
metadata.dc.contributor.other: | Universidad de Jaén. Psicología |
Abstract: | El presente trabajo trata del Trastorno de Aprendizaje No Verbal, de sus criterios de
diagnóstico diferencial, su etiología y las posibles líneas para su abordaje en el aula. En él se
plantea un programa de intervención psicoeducativa basada en el modelo de Jean Le Boulch,
dirigido al alumnado de educación primaria. Se adjuntan algunos de los criterios y estrategias
para analizar la efectividad del mismo. The current project deals with Non Verbal Disorder, its differential diagnosis criteria, aetiology and guidelines for the evaluation inside the classroom. This research looks at a psicoeducative intervention programme based on Jean Le Boulch’s models addressed to pupils of primary school. Some of the assessment criteria and strategies to analyse its effectivity are attached to this study. |
Issue Date: | 22-May-2018 |
Publisher: | Jaén: Universidad de Jaén |
metadata.dc.rights: | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess |
Appears in Collections: | Grado en Educación Primaria (Jaén) |
Files in This Item:
NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados
This item is protected by original copyright |
Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.