Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/8856
Title: Plataforma para la evaluación de la comprensión lectora del alumnado aplicada a tareas de búsqueda de información en la Web
Authors: PEREA-DE-LA-CASA, JAVIER
metadata.dc.contributor.advisor: MARTÍNEZ-SANTIAGO, FERNANDO-JAVIER
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Informática
Abstract: Este Proyecto consistirá en una plataforma web que servirá como herramienta para poder evaluar la comprensión lectora del alumnado, la plataforma constará de dos experimentos: • Test de Fluidez Lectora: Conjunto de afirmaciones a evaluar como verdaderas o falsas dentro de un marco de tiempo. • Sistema PIR de Recuperación de Información Interactiva basado en la lectura-evaluación de documentos como relevantes o no relevantes.
This project consist of a web platform that will provide a tool to be able to evaluate the reading comprehension of the student body, the platform will be composed of two experiments: • Reading Fluency Test: Set of sentences to evaluate as true or false under a time frame. • Interactive Information Retrieval System PIR based on the reading-evaluation of documents as relevant or no relevant.
Issue Date: 12-Feb-2019
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
metadata.dc.rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Grado en Ingeniería Informática (E.P.S. Jaén)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Memoria_PereaDeLaCasaJavier.pdf4,33 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.