Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953.1/8856
Title: | Plataforma para la evaluación de la comprensión lectora del alumnado aplicada a tareas de búsqueda de información en la Web |
Authors: | PEREA-DE-LA-CASA, JAVIER |
metadata.dc.contributor.advisor: | MARTÍNEZ-SANTIAGO, FERNANDO-JAVIER |
metadata.dc.contributor.other: | Universidad de Jaén. Informática |
Abstract: | Este Proyecto consistirá en una plataforma web que servirá como herramienta para poder evaluar la comprensión
lectora del alumnado, la plataforma constará de dos experimentos:
• Test de Fluidez Lectora: Conjunto de afirmaciones a evaluar como verdaderas o falsas dentro de un marco de tiempo.
• Sistema PIR de Recuperación de Información Interactiva basado en la lectura-evaluación de documentos como relevantes o no relevantes. This project consist of a web platform that will provide a tool to be able to evaluate the reading comprehension of the student body, the platform will be composed of two experiments: • Reading Fluency Test: Set of sentences to evaluate as true or false under a time frame. • Interactive Information Retrieval System PIR based on the reading-evaluation of documents as relevant or no relevant. |
Issue Date: | 12-Feb-2019 |
Publisher: | Jaén: Universidad de Jaén |
metadata.dc.rights: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | Grado en Ingeniería Informática (E.P.S. Jaén) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Memoria_PereaDeLaCasaJavier.pdf | 4,33 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.