Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/8863
Title: The affective dimension in EFL Jearning: lt's okay not to be okay
Authors: Muñoz Garrido, María del Mar
metadata.dc.contributor.advisor: Méndez García, María del Carmen
metadata.dc.contributor.other: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Abstract: [ES] En este Trabajo de Fin de Máster se pretenden sacar a la luz los diferentes factores afectivos que influyen en el aprendizaje de lenguas extranjeras tales como la motivación, la ansiedad, la autoestima, los estilos de aprendizaje o la personalidad. Posteriormente, se lleva a cabo una propuesta didáctica para ayudar con dichas variables afectivas de manera atractiva e innovadora.
[EN] The main aim of this masters' thesis is to bring some light onto the different psycho-affective variables that affect the foreign language learner, such as motivation, anxiety, self-esteem, personality traits or learning styles. Furthermore, in the pedagogical part of this dissertation, a didactic proposal is made in order to help with the different affective variables previously treated in an attractive and innovative way.
Keywords: Lengua Extranjera: inglés
Issue Date: 19-Feb-2019
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
metadata.dc.rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Appears in Collections:Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MUNOZ_GARRIDO_MARIADELMAR_TFM_INGLES.pdf10,98 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright