Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953.1/8863
Title: | The affective dimension in EFL Jearning: lt's okay not to be okay |
Authors: | Muñoz Garrido, María del Mar |
metadata.dc.contributor.advisor: | Méndez García, María del Carmen |
metadata.dc.contributor.other: | Universidad de Jaén. Filología Inglesa |
Abstract: | [ES] En este Trabajo de Fin de Máster se pretenden sacar a la luz los diferentes factores afectivos que
influyen en el aprendizaje de lenguas extranjeras tales como la motivación, la ansiedad, la autoestima,
los estilos de aprendizaje o la personalidad. Posteriormente, se lleva a cabo una propuesta didáctica
para ayudar con dichas variables afectivas de manera atractiva e innovadora. [EN] The main aim of this masters' thesis is to bring some light onto the different psycho-affective variables that affect the foreign language learner, such as motivation, anxiety, self-esteem, personality traits or learning styles. Furthermore, in the pedagogical part of this dissertation, a didactic proposal is made in order to help with the different affective variables previously treated in an attractive and innovative way. |
Keywords: | Lengua Extranjera: inglés |
Issue Date: | 19-Feb-2019 |
Publisher: | Jaén: Universidad de Jaén |
metadata.dc.rights: | info:eu-repo/semantics/openAccess Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Appears in Collections: | Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MUNOZ_GARRIDO_MARIADELMAR_TFM_INGLES.pdf | 10,98 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
This item is protected by original copyright |
This item is licensed under a Creative Commons License