Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953.1/9351
Title: | PROYECTO DE CÁLCULO ESTRUCTURAL DE UNA CONSTRUCCIÓN INDUSTRIAL |
Authors: | ROMERO-DÍAZ, EZEQUIEL |
metadata.dc.contributor.advisor: | CARAZO-´´ALVAREZ, JUAN-DE-DIOS |
metadata.dc.contributor.other: | Universidad de Jaén. Ingeniería Mecánica y Minera |
Abstract: | El presente Proyecto tiene como objeto el cálculo estructural de una nave industrial llevada a cabo mediante perfiles
metálicos. Se trata de un edificio destinado a uso como almacén de productos alimentarios no perecederos, en su mayor
parte, así como el albergar una zona de oficinas desde la cual se realizará la gestión comercial y dirección de la
empresa. Cuenta con dos alturas, una a cota 0 m y otra a cota 6 m sobre el nivel del terreno en la que se ubica la citada
zona de oficinas. Se prevé la ejecución de unos elementos de comunicación vertical (escalera y ascensor) con la planta
superior. The purpose of this Project is the structural calculation of an industrial facility carried out by means of metal profiles. It is a building mainly intended for its use as a warehouse for non-perishable food products, as well as housing an office area from which commercials and management of the company will be carried out. It has two heights, one at a height of 0 m and another at a height of 6 m above the floor level on which the above mentioned office area is located. The execution of vertical communication elements (staircase and elevator) with the upper floor is foreseen. |
Issue Date: | 26-Jun-2018 |
Publisher: | Jaén: Universidad de Jaén |
metadata.dc.rights: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | Grado en Ingeniería Mecánica (E.P.S. Jaén) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Documento Basico N 1. Memoria.pdf | 2,07 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.